Liity jäseneksi

Haluatko liittyä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jäseneksi? Mainiota! Pääset jäseneksi liittymällä Luonto-Liittoon. Kaikki Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueella asuvat Luonto-Liiton jäsenet ovat piirimme jäseniä.

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka toiminta on suunnattu erityisesti 0–29-vuotiaille. Luonto-Liiton jäsenenä tuet lasten ja nuorten luonnonharrastusta ja ympäristövaikuttamistoimintaa.

Luonto-Liiton jäsenmaksu on 29 euroa vuodelta. Samalla hinnalla kaikki saman perheen lapset ja nuoret voivat liittyä perhejäseniksi ilman lisämaksua.

Jäsenemme saavat kotiin Suomen ainoan lasten luontolehden Siepon tai ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon. Jäsenenä pääset Luonto-Liiton tapahtumiin jäsenhintaan. Lisäksi monet myymälät tarjoavat Luonto-Liiton jäsenille alennusta. Katso kaikki Luonto-Liiton jäsenedut (linkki aukeaa uuteen välilehteen).

Yleisten jäsenetujen lisäksi Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden lainata ilmaiseksi piirin retkeily- ja luonnonharrastusvälineitä.

Jos olet kirjoilla muualla kuin Varsinais-Suomessa tai Satakunnassa, tutustu oman alueesi piirin toimintaan.

Opiskelijat voivat liittyä samalla jäsenmaksulla sekä Luonto-Liiton että Suomen luonnonsuojeluliiton opiskelijajäseneksi. Opiskelijajäsen on oikeutettu molempien järjestöjen jäsenetuihin. Luonto-Liitto on Suomen luonnonsuojeluliiton itsenäinen nuorisojärjestö.

HUOM. Luonto-Liiton nettisivu-uudistuksen ja uuden jäsenrekisterijärjestelmän käyttöönoton vuoksi tavallinen jäsenlomake ei ole käytössä.

Voit ilmoittaa tietosi tällä tilapäisellä lomakkeella (linkki aukeaa uuteen välilehteen).

Saat myöhemmin laskun jäsenmaksusta ja pääset tarkastelemaan ja muokkaamaan tietojasi uudessa jäsenrekisterijärjestelmässä.

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.