Aktivoidu!

Minkälaiseen toimintaan haluaisit osallistua? Mihin asioihin tahtoisit vaikuttaa? Mitä osaat tehdä tai toivoisit osaavasi tehdä? Etsitään yhdessä juuri sinulle sopiva tapa osallistua Luonto-Liiton toimintaan ja vaikuttaa!

Luonto-Liitto pyörii vapaaehtoisten aktiivijäsenten voimin. Toiminta on pitkälti parikymppisten nuorten itse suunnittelemaa ja toteuttamaa. Kuka tahansa aina yläkouluikäisestä lähtien voi ryhtyä vapaaehtoiseksi tieto- ja taitotasoon katsomatta.

Toivotamme uudet ihmiset ja uudet ajatukset aina lämpimästi tervetulleiksi. Tehdä voi juuri niin paljon tai vähän kuin itse kokee mukavaksi. Jokainen teko on tärkeä – kaikki pullan leipomisesta vaelluksen vetämiseen ja kuvien jakamisesta mielenosoituksen järjestämiseen on arvokasta työtä.

Mitä sinä voisit tehdä? Ota yhteyttä, niin mietitään yhdessä!

Lähetä sähköpostia osoitteeseen vasp@luontoliitto.fi tai laita suora viesti Instagramissa.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.