Uudenmaan piiri

Luonto-Liiton uudenmaan piiri (LUP) on suurin Luonto-Liiton kahdeksasta piirijärjestöstä. Järjestämme leirejä, retkiä ja kursseja ja pyöritämme lasten luontokerhoja monien muiden ympäristöaiheisten tapahtumien lisäksi. Osa toiminnastamme on suunnattu lapsille, osa perheille. Useimmat retket ja kurssimme ovat nuorten omia. Tervetuloa tutustumaan!

Toiminta

Nunc neque nibh, porttitor non tellus quis, auctor finibus risus. Etiam orci nisl, sollicitudin vitae pretium eget, consectetur et augue. Pellentesque vitae congue nulla, at volutpat odio. Phasellus eget lorem non nunc varius tempus. Maecenas sagittis eu diam vitae pellentesque.

Ajankohtaista

Tietoa meistä

Aluejärjestöt

Vantaan Luonnonystävät ry ja Espoon Nuoret Ympäristönsuojelijat (ENY) järjestävät ympäristökasvatuksellista toimintaa lapsille ja nuorille. Järjestöt tekevät tiivistä yhteistyötä sekä keskenään että LUPin kanssa

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.