Leiripaikka

Luonto-Liiton metsäryhmä toimii nyt aktiivisesti myös Jyväskylässä. Monet metsiemme asukeista ovat uhanalaisia tai silmälläpidettäviä, mutta samaan aikaan metsistämme halutaan entistä enemmän puuta biotalouden polttoaineeksi. Työ metsien suojelun parissa on siis juuri nyt ehkä tärkeämpää kuin koskaan!

Jyväskylän metsäryhmässä teemme yhteistyötä mm. Suomen luonnonsuojeluliiton Jyväskylän metsäryhmän kanssa. Metsäryhmässä puolustamme luontoa kartoittamalla lähimetsiä, laatien raportteja ja estämällä hakkuita. Metsäryhmän Instagramista löytyy maistiaisia toiminnastamme. Metsäryhmän jäsenet tulevat monenlaisista taustoista, etkä tarvitse erityisiä taitoja – kiinnostus metsien suojeluun riittää!

Jyväskylän Metsäryhmän vetäjänä toimii Kessun puheenjohtaja ja metsävastaava Petri Kuustie.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.