Nuorten toiminta

Nuortenjärjestönä kaikki Possun toiminta on nuorten itsensä suunnittelemaa ja toteuttamaa. Nuortentoimintaamme kuuluvat retket ja leirit. Leireillä nuorten kanssa nautitaan kesästä ja opitaan luonnosta ja luonnonsuojeluun liittyvistä asioista. Aiheina esimerkiksi kierrätys ja kestävät kulutustottumukset. Leireillä on mahdollisuuksien mukaan myös aikaa käydä läpi lajintuntemuksellisia ja ajankohtaisia aiheita.

Jos olet nuori ja sinulla on ideoita toimintaamme, niin voit vinkata niistä meille sähköpostissa, tai tulla itse mukaan toteuttamaan toimintaa. Kaikki aktiiviset nuoret otetaan lämmöllä mukaan Possun touhuihin!

Viitakutojat

Viitakutojat on Possun oma taide- ja käsityökerho, joka kokoontuu kerran kahteen viikkoon. Käsittelemme pikamuodin ongelmallisuutta, opettelemme huoltamaan vaatteitamme, maalaamme ja piirrämme, neulomme, virkkaamme ja opettelemme muita kädentaitoja yhdessä. Lisäksi teemme yhdessä excursioita esimerkiksi taidenäyttelyihin.

Syyslukukaudella tapaamme Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksen Telluksessa. Tarkemmat tiedot kerhosta saat ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse: possu@luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.