Luontoharrastus

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirissä, haluamme kannustaa lapsia ja nuoria luontoharrastusten pariin järjestämällä mm. kesäleirejä ja matalan kynnyksen retkiä Oulun lähiympäristöön. Retkemme ovat usein helppokulkuisissa maastoissa ja eivät vaadi aiempaa retkeilykokemusta.

Tavoitteenamme on, että lapset ja nuoret kokisivat matalalla kynnyksellä ja mukavassa porukassa luonnossa liikkumisen iloa ja oppisivat luontoharrastuksen monista mahdollisuuksista. Erilaisten luontoaktiviteettien kautta haluamme tukea mm. luonnossa liikkumisen, lajintunnistustaitojen ja luontosuhteen kehittymistä.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.