Lasten toiminta

Possu pyrkii edistämään lasten luontosuhteen muodostumista positiivisten kokemusten kautta. Näitä kokemuksia voimme tarjota lapsille muun muassa luontoaiheisten kerhojenretkien ja leirien kautta. Kannustamme lapsia katsomaan luontoa ihmettelevin silmin ja vastaamaan heidän herääviin kysymyksiinsä. Mikäs lintu se tuolla laulelee? Kukas tuosta hangen yli on loikkinut? Mistä mustikoita löytää?

Possun lastentoiminnan ytimessä ovat kesäleirit, jotka ovat perinteisesti järjestetty Koppanan leirikeskuksessa Oulunsalossa. Siellä lapset ovat nauttineet kesästä ja luonnosta samalla oppien.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.