Järjestötoiminta

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin toiminta on nuorten vapaaehtoisten itse suunnittelemaa ja toteuttamaa. Mukaan lähtemisen kynnys on matala, joten mikäli olet innokas, ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä ja järjestötoiminta kiinnostaa, tervetuloa mukaan! Voit saapua suoraan kokoukseen, laittaa meille sähköpostia tai tulla mukaan uusien iltaan!

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piiri eli Possu on rekisteröity yhdistys, jonka toiminnasta vastaa hallitus. Hallituksen jäsenet valitaan vuosittain yksivuotiskaudelle syyskokouksessa. Toimialueenamme on koko Pohjois-Suomi, mutta tällä hetkellä toimintamme keskittyy Oulun alueelle. Olemme kuitenkin valmiita tukemaan paikallisia toimintaryhmiä myös muualla piirin toimialueella.

Järjestötoiminta on antoisaa ja se opettaa monia työelämässä hyödyllisiä taitoja. Järjestöstä voi löytää uusia ystäviä ja hyviä kontakteja tulevaisuutta ajatellen. Luottamustoimet ja järjestöaktiivisuus näyttävät myös edustavilta ansioluettelossa.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.