Pohjois-Suomen piiri

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin alueeseen kuuluu Pohjois-Pohjanmaa, Lappi ja Kainuu. Toimintamme keskiössä on tarjota lapsille ja nuorille elämyksiä luonnosta ja antaa heidän nauttia sen itseisarvosta. Ympäristökasvattaminen on myös tärkeä osa toimintaamme, koska lapset ja nuoret tarvitsevat tietoa siitä, miten he voivat suojella ympäristönsä monimuotoisuuden aarretta. Mahdollisuuksien mukaan opetamme myös luonnosta kiinnostuneita lajiston tuntemuksen saralla.

Pohjois-Suomen piiri on toiminut jo pitemmän aikaa Oulussa mutta nyt olemme laajentaneet toimintaamme myös Rovaniemelle. Etsimme jatkuvasti luonnosta ja luonnonsuojelusta kiinnostuneita aktiiveita, jotka haluavat tehdä vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten parissa.

Tule mukaan

Toimintamme keskiössä on tarjota lapsille ja nuorille elämyksiä luonnosta ja antaa heidän nauttia sen itseisarvosta. Tule mukaan nauttimaan Pohjois-Suomen luonnosta mm. sieni- ja linturetkien tai luontoleirien ja -kerhojen merkeissä.

Katso täältä ajankohtaiset tapahtumamme!

Piiri

Ota meihin yhteyttä ja tule mukaan aktiiviseen joukkoomme!

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.