Tule mukaan

Polp, eli Luonto-Liiton Pohjanmaan piiri, järjestää luonto- ja ympäristöaiheista toimintaa Pohjanmaan alueella. Piiri tekee yhteistyötä Vaasan ympäristöseuran kanssa.

Piirin päätoimintaa on järjestää kesällä luontoleirejä lapsille ja nuorille. Lisäksi toimintaan kuuluu mm. luontokerhoja, ekokekkereitä, kursseja ja Vainupäivät. Polp toimii myös ympäristöpoliittisesti ottamalla kantaa ajankohtaisiin maailmanlaajuisiin, valtakunnallisiin ja paikallisiin luonnon- ja ympäristönsuojelukysymyksiin mahdollisuuksien mukaan. Piirin kautta on mahdollista osallistua valtakunnallisiin tapahtumiin.

Polp etsii uusia aktiiveja mukaan toimintaansa ideoimaan toimintaa lasten, nuorten ja perheiden luonnonharrastukseen ja ympäristökasvatukseen. Mikäli työskentely luonnon puolesta kiinnostaa, ota yhteyttä: info@polp.fi. Tervetuloa mukaan myös Polpin kokouksiin.

Lämpimästi tervetuloa mukaan POLP:n toimintaan!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.