Töihin leirille

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri tarjoaa kiinnostavia työpaikkoja leireillä.

Leirijohtajat ja -ohjaajat

Leireille rekrytoidaan johtajia, ohjaajia sekä kokkeja lähinnä kesäisin, mutta tarvittaessa myös syys- ja talvilomien aikaan. Kaiken leirillä tarvittavan tiedon saat Luonto-Liiton leirinohjaajakoulutuksessa, joka ohjaajilla ja johtajilla tulee olla käytynä ennen leireillä työskentelyä.

Leirijohtajana tai -ohjaajana suunnittelet ja järjestät leirille toimintaa ja pidät huolta lasten ja nuorten viihtyvyydestä leirillä.

Leirikokit

Jos viihdyt keittiössä ja työ leirikokkina tai apukokkina kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä! Tarvitsemme kokkeja myös satunnaisesti erilaisissa tapahtumissa.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.