Tule mukaan toimintaamme

Minkälaista ympäristötoimintaa sinä haluaisit Keski-Suomen alueelle? Kerro se meille tai mikä vielä parempaa, tule itse mukaan tekemään yhdessä. Kessu on tekijöidensä näköinen – kaikki ovat tervetulleita, ja muutos lähtee pienestä!

Ympäristökasvatus on meille tärkeää, ja kaikki lapset ovat tervetulleita luontokerhoihimme, leireillemme ja tapahtumiimme oppimaan luonnon ihmeistä ja sen suojelun tärkeydestä. Tulevia tapahtumia voit käydä katsastamassa kalenterissamme ja sosiaalisesta mediasta.

Kasvatuksellisen toiminnan lisäksi teemme käytännön suojelutyötä ja otamme kantaa ajankohtaisiin päätöksiin tarpeen vaatiessa. Meille on tärkeää pysyä perillä Keski-Suomen luonnon tilasta, toimia sen suojelun hyväksi ja innostaa ihmisiä nauttimaan luonnosta. Jos oman lähiluontosi tilanne huolestuttaa sinua ja haluaisit toimia sen hyväksi, voit olla yhteydessä meihin: kessu@luontoliitto.fi.

Retket

Retkiä järjestetään kaikkina vuodenaikoina, ja retkikohteet valikoituvat osallistujien toiveiden mukaisesti. Kessun retket ovat kaikille avoimia ja yleensä maksuttomia. Tule mukaan retkeilemään kanssamme!

Metsäryhmä

Haluatko olla mukana suojelemassa Keski-Suomen metsiä? Luonto-Liiton metsäryhmä toimii aktiivisesti myös Jyväskylässä. Tule mukaan puolustamaan luontoa, kartoittamaan metsiä ja estämään hakkuita!

Leirit

Kiinnostaako sinua luontoaiheisten leirien järjestäminen lapsille, nuorille tai perheille? Ota meihin yhteyttä, niin käynnistetään yhdessä Keski-Suomen leiritoimintaa.

Kerhot

Haluaisitko toimia kerho-ohjaajana ja järjestää luonnonläheistä toimintaa lapsille? Kouluttaudu kerho-ohjaajaksi ja laitetaan lasten luontokerho pystyyn Keski-Suomeen!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.