Mukaan hallitukseen?

Hallituskausi kestää kalenterivuoden: 1.1-31.12. Kokoustamme joka kuukausi heinäkuuta lukuun ottamatta. Kokoukset ovat kaikille avoimia, ja niihin on mahdollista osallistua etäyhteyksin (kessu[ät]luontoliitto.fi). Kokouksen paikka ja aika päivitetään tapahtumakalenteriin.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan juuri omana itsenäsi! Kaikissa kokouksissa ja tapahtumissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita.

Yhteistyövastaavan ja retkivastaavan paikat ovat vapaana. Mukaan hallitukseen voi hypätä ja poistua (kokouksen hyväksynnällä) milloin vain, vaikka kesken hallituskauden.

Hallituksen jäsenistö 2022

varsinaiset jäsenet:

Petri Kuustie
puheenjohtaja, metsäryhmän vastaava
petri.kuustie[ät]luontoliitto.fi

Joni Johansson
varapuheenjohtaja,
leiri- ja kerhovastaava

Helmi Suvisaari
sihteeri

Siiri Nieminen

varajäsenet:

Heta Kopra

Eve Pihlajamäki

Ella Teittinen
viestintävastaava

Ota yhteyttä

Jos haluat ehdottaa meille toimintaa tai tulla itse mukaan iloiseen joukkoomme, ota yhteyttä: kessu@luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.