Ajankohtaista

• Kuntalaisaloite: Monimuotoisuutta lisättävä Jyväskylän metsissä. Lue lisää aloitteesta ja allekirjoita Jyväskylän metsien puolesta täältä.

• Tammikuussa 2023 järjestetään Talviseurantaretki Iso-Haapasaaren luontopolulle. Retkelle ilmoittautuminen aukeaa joulukuussa 2022. Retkellä etsitään Luonto-Liiton talviseurantaan kuuluvia lajeja, esimerkiksi viimeisimmällä retkellä löytyi lumikon jälkiä.

Vielä ehdit

• Kaikille avoin hallituksen joulukuun kokous 13.12 klo 17.00-19.30 Mäkitorpalla (Pitkäkatu 25, Jyväskylä) ja etäyhteyksin. Ilmoittaudu mukaan ja pyydä linkki etäosallistumiseen: kessu[at]luontoliitto.fi

• Kessun Jouluetkot 17.12.2022 klo 13-15, Jyväskylän Kaupungin kirjasto, monitoimitila (3 krs.)

Tervetuloa Luonto-Liiton Keski-Suomen piirin Jouluetkoihin! Luvassa on mukavaa ajan viettoa muiden samanhenkisten ihmisten anssa, jouluteemaista askartelua sekä pinetä syötävää ja juotavaa. Ja luontoteemainen Kahoot! -visa.
Tapahtumaan ilmoittautuminen vaatii ilmoittautumisen 15,12 kol 18 mennessä. Ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Tähän tulee somet/uutiset/tapahtumakalenteri

Uutiset

Nunc neque nibh, porttitor non tellus quis, auctor finibus risus. Etiam orci nisl, sollicitudin vitae pretium eget, consectetur et augue. Pellentesque vitae congue nulla, at volutpat odio. Phasellus eget lorem non nunc varius tempus. Maecenas sagittis eu diam vitae pellentesque.

Tapahtumat

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.