Keski-Suomen piiri

Luonto-Liiton Keski-Suomen piiri, eli Kessu, järjestää monenlaista toimintaa luonnonystäville Jyväskylässä ja muualla Keski-Suomen alueella.

Hyvinvoiva, puhdas ympäristö on näkemyksemme mukaan jokaisen perusoikeus. Tämän filosofian mukaisesti toimintamme tarjoaa matalan kynnyksen mahdollisuuksia rikkaisiin ja voimauttaviin kokemuksiin kotimaamme luonnossa. Kessu toimii myös kanavana vaikuttaa ja ottaa kantaa luontoa ja ympäristöä koskeviin päätöksiin.

Tule mukaan

Kessu järjestää monenlaista toimintaa läpi vuoden lapsille, nuorille ja perheille. Seikkailemme yhdessä luonnon helmassa retkeillen. Järjestämme koko perheen tapahtumia, joissa touhuamme yhdessä luonnon hyväksi hauskaa pitäen ja uutta oppien.

Ajankohtaista

Kätevästä kalenteristamme löydät tietoa Kessun ajankohtaisista tapahtumista, kuten retkistä ja leireistä.

Turvallisen tilan periaatteet

Kaikissa Luonto-Liiton tapahtumissa ja kokouksissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Jokainen on meille tervetullut ja tärkeä juuri sellaisenaan kuin on!

Tietoa meistä

Kessun hallitus koostuu aktiivisista jyväskyläläisistä, jotka haluavat toimia yhdessä Keski-Suomen luonnon puolesta. Lue lisää meistä täältä ja ota yhteyttä.

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.