Kaakkois-Suomen piiri

Luonto-Liiton Kaakkois-Suomen piiri, eli Kaasu, haluaa viedä lapset ja nuoret luontoon ja näyttää, miksi niin moni innostuu luonnosta ja saa sen seuraamisesta ja ihmettelystä elämänmittaisen harrastuksen.

Kaakkois-Suomen upea luonto ja saaristo tarjoavat monipuoliset mahdollisuudet erilaisten kurssien, leirien ja kerhojen järjestämiseen. Millaista toimintaa itse haluaisit Kaakkois-Suomen alueelle?

Kaasu etsii tällä hetkellä uusia aktiivisia toimijoita Kaakkois-Suomen alueelle. Haluaisitko lähteä mukaan tekemään oman näköistäsi toimintaa Kaakkois-Suomessa?

Kaasun Facebook-tililtä voit käydä kurkkaamassa, millaista toimintaa aiemmin on järjestetty.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Luonto-Liiton keskustoimistoon: toimisto@luontoliitto.fi.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.