Toimintaryhmät

Toimintaryhmissämme pääsee retkeilemään ja edistämään suurpetojen ja ilmaston suojelua.

Retkiryhmä

Kiinnostaako retkeily? Retkiryhmä on nuorten aikuisten porukka, joka retkeilee Tampereella ja lähialueilla

Ilmastoryhmä

Huolestuttaako ympäristön tila ja ilmastonmuutos? Haluatko tehdä jotain konkreettista ympäristön hyväksi?

Susiryhmä

Haluatko suojella susia ja muita suurpetoja? Susiryhmän tavoitteena on jakaa tietoa suurpedoista, erityisesti sudesta sekä siten hälventää pelkoa ja vihaa sutta kohtaan.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.