Toimintaryhmät

Toimintaryhmissämme pääsee retkeilemään sekä edistämään suurpetojen ja ilmaston suojelua.

Retkiryhmä

Kiinnostaako retkeily? Retkiryhmä on nuorten aikuisten porukka, joka retkeilee Tampereella ja lähialueilla. Retkitoiminnassa on mahdollista oppia uusia taitoja ja jakaa muille omaa osaamista, sillä mukana on niin kokeneita retkeilijöitä kuin vasta-alkajiakin. Ennen kaikkea kuitenkin vietetään mukavaa aikaa luonnossa hyvällä porukalla. Mukaan ovat tervetulleita kaikki alle 29-vuotiaat!

Ilmastoryhmä

Huolestuttaako ympäristön tila ja ilmastonmuutos? Haluatko tehdä jotain konkreettista ympäristön hyväksi? Ilmastoryhmän toiminnassa pääset ideoimaan ja toteuttamaan monipuolista toimintaa ilmastokriisin pysäyttämiseksi. Ilmastoryhmän toiminta voi olla melkein mitä tahansa aktivismista palstaviljelyyn ja mielenosoituksista blogikirjoituksiin. Tampereen paikallisryhmä on osa valtakunnallista Luonto-Liiton Ilmastoryhmää. Liity joukkoon!

Susiryhmä

Haluatko suojella susia ja muita suurpetoja? Susiryhmän tavoitteena on jakaa tietoa suurpedoista, erityisesti sudesta sekä siten hälventää pelkoa ja vihaa sutta kohtaan. Ryhmä järjestää yleisötapahtumia, kuten keskustelutilaisuuksia ja erilaisia tempauksia. Olemme myös mukana rakentamassa petoaitoja reviirialueille. Tampereen paikallisryhmä on osa valtakunnallista Luonto-Liiton Susiryhmää. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki sudensuojelusta kiinnostuneet, liity siis laumaan!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.