TOIMINNANSUUNNITTELUPÄIVÄ 7.9.

klo 17, Kuninkaankatu 39.

Mitä kaikkea toimintaa loppuvuoden aikana toteutettaisiin!? Tule mukaan ideoimaan, olit ollut ennen toiminnassa tai et, mitään erityistaitoja et tarvitse, kiinnostus riittää. Syksyn aikana on tulossa ainakin ympäristökasvatuksellista ohjelmaa lapsiperheiden Syysmyrsky -luontoseikkailutapahtuman ja pölyttäjäaiheisen työpajan muodossa sekä tuumaillaan syyslomatoimintaa ja käsityöiltoja joulumyyjäisiä varten, kenties myös retkitoimintaa. Tarjolla vegaanista pientä syötävää, ilmoitathan siis tulostasi etukäteen mahdollisten ruokarajoitteiden kera: lhp@luontoliitto.fi. Huom. toimintaryhmät järjestävät omat suunnittelutapaamiset!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.