Mikä Hämeen piiri?

Luonto-Liitto jakaantuu kahdeksaan piiriin, jotka järjestävät toimintaa eri puolilla Suomea. Hämeen piirin toiminta-aluetta on Pirkanmaa ja Etelä-Häme. Tietoa muiden piirien toiminnasta löydät täältä.

Toiminta-alueemme on siis varsin laaja ja aktiivisinta piirin järjestämää toimintaa on tällä hetkellä Tampereen alueella.

Haluaisitko toimintaa omalle paikkakunnallesi? Ota rohkeasti yhteyttä, autamme mielellämme alkuun.

Luonto-Liitolla on piiritoiminnan lisäksi valtakunnallisia toimintaryhmiä (mm. metsä-, ilmasto-, virtavesi- ja susiryhmät), joihin olet tervetullut asuinpaikastasi riippumatta. Tutustu toimintaryhmiin täällä.

Hämeen piirillä on myös omia paikallisia toimintaryhmiä ja niitä voidaan perustaa lisää kiinnostuksen mukaan!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.