Hallitus

Piirin toimintaa ohjaa hallitus, joka koostuu noin kymmenestä vapaaehtoisesta. Hallitus valitaan aina kerran vuodessa syyskokouksen yhteydessä ja hallituskausi on yksi kalenterivuosi.

Hallitus kokoontuu noin kerran kuussa käymään läpi, mitä toimintaa edellisen kuukauden aikana on ollut ja kuinka se on sujunut, pyörittelemään ajankohtaisia asioita ja suunnittelemaan tulevaa toimintaa. Välissä syödään herkkuja ja hörpitään kahvia ja teetä.

Hallitusporukka siis pitkälti määrittelee piirin toiminnan suuntaa, mutta tilaa on aina muidenkin ajatuksille ja vuoden mittaan järjestetään lisäksi mm. kaikille avoimia toiminnansuunnittelupäiviä.

Ihan pelkkää kokoustamista hallitustyökään ei ole, välillä suunnataan vaikka nuotiolle tai taidenäyttelyyn viettämään aikaa yhdessä.

Hallitustyössä oppii valtavasti yhdistyksen pyörittämisestä! Pyrkiäkseen hallitukseen ei tarvitse osata valmiiksi mitään yhdistyskiemuroita, vaan asioita opetellaan hoitamaan yhdessä ja pidempään olleet osaavat opastaa uudempia tulijoita.

Vuoden 2023 hallitus:

Ville Lahtinen, pj
Satu Sarre, vara pj
Noa Saari, sihteeri
Henna Ala-Mikkula, taloudenhoitaja
Kaisa Tuominen, taloustiimi
Adalia Kiukas, taloustiimi
Sonja Rapo, somevastaava
Eetu Haverinen
Heini Ojala
Janika Väänänen

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.