Tapahtumat

Tervetuloa mukaan tapahtumiimme osallistujana tai järjestäjänä! Luvassa on mukavaa tekemistä ja tietoa luonnosta ja sen suojelusta. Vuosittain järjestämme perheiden Syysmyrsky- ja Kevättuuli soi! -tapahtumat ja osallistumme omalla tempauksellamme Luonto-Liiton valtakunnalliseen Älä osta mitään -päivään marraskuussa. Vastaamme myös Kortejärven Eloisassa yhden viikonlopun ohjelmasta syyskuussa Kintulammen retkeilyalueella. Vuosittaisten tapahtumien lisäksi järjestämme siivous- tai vieraslajitalkoita, mielenosoituksia, muita tempauksia tai vaikkapa leffailtoja. Tapahtumia ideoidaan porukalla muutaman kerran vuodessa. Tuo mukaan oma osaamisesi ja ideasi!

TOIMINNANSUUNNITTELUPÄIVÄ 7.9.

klo 17, Kuninkaankatu 39

ELOISA SYYSKUU -TAPAHTUMA 17.–18.9.

Tule nauttimaan kanssamme syksyisestä luonnosta, ohjelmatarjonnasta, saunasta ja kahvion sekä lettubaarin herkuista!

METSÄMARSSI 24.9.

Klo 13.30 alkaen.

Tule mukaan vuoden suurimpaan ympäristömielenosoitukseen metsäluonnon ja hiilinielujen puolesta Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa!

SIENIEN KERUU- JA SÄILÖNTÄPÄIVÄ 25.9.

klo 12–17. Lisätietoa tulossa!

SYYSKOKOUS 13.10.

Klo 18 toimistollamme Kuninkaankatu 39.

PERHEIDEN KARPALORETKI SIIKANEVALLE 15.10.

Lisätietoa tulossa!

SUPERMARSUPÄIVÄN PÖLYTTÄJÄTYÖPAJA 18.10.

Vapriikissa. Lisätietoa tulossa!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.