Retkiryhmä

Kiinnostaako retkeily? Retkiryhmä on nuorten aikuisten porukka, joka retkeilee Tampereella ja lähialueilla. Ryhmä kerää yhteen samanhenkisiä ihmisiä, joiden voimin ideoidaan ja toteutetaan yhdessä erilaisia retkiä. Retkitoiminnassa on mahdollista oppia uusia taitoja ja jakaa muille omaa osaamista, sillä mukana on niin kokeneita retkeilijöitä kuin vasta-alkajiakin. Ennen kaikkea kuitenkin vietetään mukavaa aikaa luonnossa hyvällä porukalla. Retkillä otetaan rennosti, eikä pyritä suorittamaan tai kilpailemaan. Mukaan ovat tervetulleita kaikki alle 29-vuotiaat!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.