Perheluontokerho Lahdessa

3–6 -vuotiaille lapsille sekä heidän perheenjäsenilleen suunnattu retkikerho.

Kerhokerrat ovat itsenäisiä ja jokaiselle retkelle voi ilmoittautua erikseen.

Maksuttomat retket järjestetään Lahden kaupungin puisto- ja metsäalueilla

pääsääntöisesti lauantaisin klo 10:30–12:00.

Perheluontokerhon retkillä tutustutaan lähiympäristön luontokohteisiin yhdessä

ohjaajien ja muiden perheiden kanssa. Retkillä kuljetaan 1–3 km matka kohteesta riippuen. Matkalla tutkitaan luontoa, leikitään ja ihmetellään. Tärkeäksi osaksi retkiä on muodostunut evästauko luonnon helmassa, joten pakkaathan mukaan säänmukaisen vaatetuksen lisäksi retkieväät. Aikataulu on joustava ja etenemme lasten jaksamisen mukaan.

Perheluontokerhon retkistä tiedotetaan kerhon Facebook-ryhmässä. Järjestäjinä Lahden kaupunki ja Luonto-Liitto.

Lisätietoja Lahden Perheluontokerhosta:

Emma Marjamäki

Ympäristökasvattaja

emma.marjamaki@lahti.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.