Vapaaehtoiseksi

Toimintaan voit tulla juuri sellaisena kuin olet ja juuri sen verran kuin haluat, itsellesi sopivalla tavalla.

Mitä voisin tehdä?

• Osallistu ilmasto- tai susiryhmän toimintaan tempausten, tapahtumien tai performanssien suunnittelijana ja toteuttajana, tsempparina, mielipidekirjoitusten kirjoittajana, talkoilijana, somettajana jne.
    • Tule toteuttamaan lapsiperheille luontotapahtumia vaihtuvin teemoin. Järjestämme vuosittain ainakin Kevättuuli soi!- ja Syysmyrsky-tapahtumat
    • Hae leiri- tai kerho-ohjaajaksi ja tule näin mukaan tarjoamaan lapsille ja nuorille unohtumattomia ja opettavaisia luontoelämyksiä
    • Tule suunnittelemaan ja järjestämään retkiä eri luontokohteisiin lähelle ja kauemmas
    • Hae mukaan hallitukseen, joka tarjoaa hyvän näköalan järjestömaailman koukeroihin rennossa hengessä
    • Ehkä jotain muuta, onko sinulla uusi idea toteutettavaksi?

Ota rohkeasti yhteyttä

Lähetä meille viestiä somekanavissa, sähköpostia (lhp@luontoliitto.fi) tai tule osallistumaan ja moikkaamaan tapahtumissa! Kerro, minkälainen toiminta sinua kiinnostaisi, mitä haluaisit päästä kokemaan ja tekemään. Kerromme mielellämme, mitä kaikkia toimintamahdollisuuksia tällä hetkellä on tarjolla, ja otamme vastaan uusia ideoita.

Vastaamme mahdollisuuksien mukaan myös puhelimeen numerossa 044 566 5899, myös wa-viestit tulee perille.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.