Mukaan toimintaan

Tule mukaan kokemaan ja tekemään! Rakennetaan yhdessä hyvinvoivaa ympäristöä ja kestävää tulevaisuutta nykyisille ja tuleville sukupolville, niin eläin- kuin kasvikunnallekin. Luonto-Liitossa toimiminen on monipuolinen ja hyvää tekevä harrastus!
Toimintaa voi mahdollistaa myös liittymällä jäseneksi ja taloudellisesti tukemalla.

Vapaaehtoiset roskien keruutalkoissa

Vapaaehtoiseksi

Toimintaan voit tulla juuri sellaisena kuin olet ja juuri sen verran kuin haluat, itsellesi sopivalla tavalla.

Ihmisiä eläinpuvuissa

Töihin tai työharjoitteluun

Haluaisitko tehdä työtä, jolla on merkitys? Toimintamme tarjoaa vapaaehtoistyön lisäksi lyhytaikaisia työmahdollisuuksia ympäri vuoden sekä harjoittelumahdollisuuksia opiskelijoille.

Liity jäseneksi

Luonto-Liiton jäsenenä olet automaattisesti myös jonkin piirin jäsen. Pirkanmaan ja Etelä-Hämeen alueella asuvana olet siis Hämeen piirin jäsen, tervetuloa joukkoon!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu:
    lasten ja nuorten metsätoimintaan tammi – maaliskuussa
    lasten ja nuorten ilmastotoimintaan huhti – kesäkuussa
    lasten ja nuorten itämeritoimintaan heinä – syyskuussa
    lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan loka – joulukuussa
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.