METSÄMARSSI 24.9.

Klo 13.30 alkaen.

Tule mukaan vuoden suurimpaan ympäristömielenosoitukseen metsäluonnon ja hiilinielujen puolesta Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa!

Tampereella kokoonnumme ensin Keskustorilla, josta marssimme Sorsapuistoon kuuntelemaan informatiivisia ja inspiroivia puheita, paneelikeskustelua, haastatteluja ja musiikkiesityksiä. Tunnelmasta vastaavat Samanna ja Jaakko & Jay.

Mikäli aikaa löytyisi myös järjestelyporukkaan, laita viestiä: leena.marjamaki(a)gmail.com

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.