ELOISA SYYSKUU -TAPAHTUMA 17.–18.9.

Tule nauttimaan kanssamme syksyisestä luonnosta, ohjelmatarjonnasta, saunasta ja kahvion sekä lettubaarin herkuista!

Samalla voit tutustua Luonto-Liiton monimuotoiseen toimintaan monimuotoisen luonnon puolesta! Jaossa jäsenlehtiä ja myynnissä mm. luontoleikkivihkoja, kestotuotteita ja luuppeja. Jäseneksi liittyville Mystisen liskon etsijät -tehtäväkirja tai postikortteja.

Käteisen lisäksi meillä käy myös kortti!

Lauantai

klo 1119:

• Kahvio ja lettubaari: suolaista ja makeaa, itse leivottuja vegaanisia herkkuja (menu julkaistaan lähempänä tapahtumaa).

• Perheiden nikkarointipaja: tule nikkaroimaan kierrätetystä puusta ja taiteilemaan kepeistä metsän eläimiä, pikkuotuksia ja haltioita!

• Luontotietovisa: omatoiminen ja leikkimielinen tietovisa kaikille luonnonystäville.

Klo 12 ja 15

MM-humppa -duo soittaa kansan- ja

maailmanmusaa

klo 15:0016:30 Naisten sauna

Klo 16:3018:00 Miesten sauna.

Saunamaksu 5 €.

Halutessasi saunan kanssa tai ilman: tule ja tutustu luonnon hoitaviin ominaisuuksiin saunan lämmössä! Hemmottele itseäsi omatekoisella kasvonaamiolla. Mitä mansikka tekeekään ihollesi? Entä koivun lehti? Lumoudu luonnosta. Saatavilla koko saunan aukioloajan.

klo 13 ja 17

Metsäjooga: metsässä oleskelu vähentää tutkitusti stressiä ja rauhoittaa. Metsäjoogassa mennään yhdessä metsään, tehdään lempeitä joogaliikkeitä ja koetaan luonto kaikin aistein. Ota mukaan lämpimät vaatteet, joissa on helppo liikkua. Suunnattu aikuisille ja nuorille. Kesto n. 30 min.

klo 14

Sieniretki: syksyllä on paras aika käydä sienimetsällä. Mennään yhdessä lähimetsään tutkimaan niiden antia. Tunnistetaan yhdessä ruokasieniä. Jos sinulla on oma sienikirja, ota se mukaasi. Sienien poimiminen omalla vastuulla. Ota mukaasi kumpparit tms. kosteutta kestävät kengät ja lämmintä vaatetta. Suunnattu kaikenikäisille, lapset vanhempien kanssa. Kesto n. 1h.

Sunnuntai

klo 1117

• Kahvio ja lettubaari. suolaista ja makeaa, itse leivottuja vegaanisia herkkuja (menu julkaistaan lähempänä tapahtumaa).

klo 13:0014:30 Naisten sauna

14:3016:00 Miesten sauna

Saunamaksu 5 €

klo 13 ja 15

Metsäjooga (tarkemmat tiedot lauantain esittelyssä)

klo 14

Sieniretki (tarkemmat tiedot lauantain esittelyssä)

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.