Ekokipinä

Hei sinä 13–17 -vuotias! Tule mukaan Ekokipinä-hankkeen toimintaan!

Minkälaista ympäristötoimintaa ja -vaikuttamista nuoret haluavat? Miten nuorten kanssa keskustellaan ympäristöasioista? Ilmastoahdistusta ja ympäristötunteita onko niitä nuorilla? Miten näitä tunteita käsitellään ja kohdataan? Lähdetään selvittämään, kokeilemaan ja tekemään nuorten kanssa!

Ekokipinä-hankkeessa tuetaan ja kannustetaan nuorten omaehtoisissa ympäristöprojekteissa: Onko sinulla jokin idea, johon kaipaat tukea tai kaveria? Haluatko tulla keksimään ja tekemään erilaisia tempauksia ympäristön hyväksi yhdessä? Laita rohkeasti viestiä!

Parhaiten toiminnasta pysyy kärryillä ja siitä saa ajankohtaista lisätietoa seuraamalla Ekokipinän Instagram-tiliä.

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.