Päivätyökeräys

Luonto-Liitto järjestää lukuvuosittain valtakunnallisen päivätyökeräyksen Suomen kouluille. Päivätyökeräykseen osallistuvan koulun oppilaat työskentelevät päivän ajan, ja tuotot ohjataan Luonto-Liiton luonnonsuojelu- ja ympäristökasvatustyöhön. Palkkioksi koulu saa keräyksen tuotosta osuuden, jolla voidaan rahoittaa esimerkiksi koulun omaa luonnonsuojelutoimintaa. Lähde koulusi kanssa mukaan päivätyökeräykseen ja tue samalla tärkeää luonnonsuojelu- ja ympäristökasvatustyötä!

Heräsikö kysyttävää? Ota yhteyttä: pt@luontoliitto.fi

Ilmoittaudu päivätyökeräykseen

Päivätyökeräykseen voi ilmoittautua ympäri vuoden. Lue alta ohjeet ja täytä sähköinen ilmoittautumislomake.

Ohjeet päivätyökeräykseen

Päivätyökeräykseen osallistuminen on helppoa! Lähde mukaan luokan, koulun tai oppilaskunnan voimin. Tutustu tarkemmin päivätyökeräyksen järjestämiseen.

Mihin rahaa kerätään?

Päivätyökeräyksen avulla mahdollistetaan Luonto-Liiton ympäristökasvatus- ja luonnonharrastustoimintaa, kuten luontokerhoja, -leirejä ja -retkiä. Näin kasvatamme maailmaan ihmisiä, jotka haluavat suojella, rakastaa ja kunnioittaa luontoa. Lue lisää työstä, jonka tekemisen päivätyökeräys mahdollistaa.

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.