Vaspin uusien ilta

Mitä Luonto-Liitto tekee ja mitä sinä voisit tehdä Luonto-Liitossa? Uusien illassa voit tutustua meihin ja toimintaamme. Illan ohjelmassa ruokaa, hengailua ja pelailua!

Uusien ilta pidetään 29.9. klo 18 alkaen toimistollamme osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 24, Turku. Käynti sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23–25 välistä.

Tarjolla on vegaanisia herkkuja. Erityisruokavalioista voi ilmoittaa meille ennakkoon sähköpostitse: vasp@luontoliitto.fi

Uusien iltaan ovat tervetulleita kaikki Luonto-Liiton toiminnasta kiinnostuneet. Luonto-Liitto on valtakunnallinen lasten ja nuorten ympäristöjärjestö. Se on myös Suomen luonnonsuojeluliiton itsenäinen nuorisojärjestö.

Tags:

29 syys 2022
Expired!

Time

Location

Vaspin toimisto

Organizer

Varsinais-Suomen piiri

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.