Vaspin syyskokous

Kokouspaikka on toimistomme Turussa Kupittaalla, lähellä Kupittaanpuistoa. Toimiston osoite on Itäinen Pitkäkatu 24, Turku. Suosittelemme saapumaan sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23-25 välistä. Sisäpihan perällä sijaitsevan lasioven yllä on numero 24, ja oven vieressä ikkunassa on Luonto-Liiton siililogo.

Toivomme, että ilmoitat osallistumisestasi meille etukäteen sähköpostitse (vasp@luontoliitto.fi), jotta osaamme varata oikean määrän tarjoiluja.

Kokoukseen voi osallistua myös etänä Zoomin välityksellä. Kerro meille, jos tulet mukaan etänä, niin lähetämme sinulle linkin (vasp@luontoliitto.fi). Älä tule toimistolle, vaan osallistu etänä, jos sinulla on hengitystieinfektion oireita.

Haluatko päästä piirin hallitukseen? Ilmoita itsestäsi meille:  vasp@luontoliitto.fi

Tags: ,

03 marras 2022
Expired!

Time

Location

Vaspin toimisto

Organizer

Varsinais-Suomen piiri

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.