Varsinais-Suomen piirin tupaantuliaiset

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin uuden toimiston tupareihin!

Meillä on uusi toimisto Turussa Kupittaalla. Jotkut ovat jo vierailleet siellä kokousten yhteydessä, mutta nyt järjestämme tupaantuliaiset eli avoimien ovien illan, jonka aikana pääset tutustumaan toimistoomme.

Toimisto sijaitsee osoitteessa Itäinen Pitkäkatu 24, Turku. Käynti sisäpihan puolelta Kupittaankatu 23-25 välistä. Sisäpihan perällä sijaitsevan lasioven yllä on numero 24, ja oven vieressä ikkunassa on Luonto-Liiton logo.

Tuparit alkavat klo 17. Hengailla voi sekä sisällä että sään salliessa ulkona sisäpihalla. Jos ilta on lämmin, jatkamme iltaa Kupittaanpuistossa piknikin merkeissä.

Jotta osaamme varata riittävästi tarjottavaa ja huomioida erityisruokavaliot, ilmoita osallistumisestasi laittamalla sähköpostia: vasp@luontoliitto.fi

Lisätietoa tupareista päivitetään tälle sivulle myöhemmin.

13 touko 2022
Expired!

Time

More Info

Ilmoittaudu

Location

Turku

Organizer

Varsinais-Suomen piiri
Ilmoittaudu

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.