metsälampi toukokuisena iltana teijon kansallispuistossa

Retkiviikonloppu Teijossa

Opitaan retkeilytaitoja ja vietetään aikaa alkukesän metsän vehreydessä kuljeskellen!

Majoittuminen tapahtuu telttaillen Onnelannummen telttailualueella, joka on varattu retkeläisten käyttöön. Telttailualueella on keittokatos, jossa on nuotiopaikka ja juokseva vesi. Käymälänä toimii huussi.

Telttoja, makuualustoja, rinkkoja ja retkikeittimiä on saatavilla lainaksi.

Retken järjestävät yhteistyössä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen, Hämeen ja Uudenmaan piirien nuorten retkiryhmät: Teijoon matkaa osallistujia niin Tampereelta, Turusta kuin Helsingistäkin. Salon juna-asemalta reissataan loppumatka yhdessä tilausajolla.

Osallistumismaksu on 5 € Luonto-Liiton jäseniltä, 15 € muilta. Maksu sisältää kuljetuksen Salon juna-asemalta, retken ohjelman sekä mahdollisuuden lainata varusteita.

Lisätiedot retkestä sekä ilmoittautumisohje päivitetään tälle sivulle myöhemmin.

27 - 29 touko 2022
Expired!

Time

All Day

Location

Teijo

Organizer

Varsinais-Suomen piiri

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.