Nuorten talviretki UKK-puistoon

TÄYNNÄ, kysy varasijoja!

LUPin perinteinen talviretki kutsuu taas! Tällä kertaa suuntaammekin kunnolla pohjoiseen, Urho Kekkosen kansallispuistoon. Majoitumme mukavasti Hirvashaudan varaustuvassa, jonka lämmöstä voimme tehdä päiväretkiä osallistujien toiveiden mukaisesti. Tuvalla voimme myös valmistaa yhteiset ruoat, joista sovitaan osallistujien kesken ennen retken alkua. Luvassa on puuterilunta, pakkasta, pimeyttä ja parasta porukkaa!
Retken hinta 150 euroa sisältää matkat Helsingistä ja takaisin, tuvan vuokran ja vakuutuksen. Omat ruoat tuo jokainen itse. Retkeilytarvikkeita (esim. lumikengät) voit lainata LUPin kautta.
Ilmoittautumiset: tällä lomakkeella.

27 joulu 2022 - 05 tammi 2023

Time

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.