Kasvihuonekerho Hiedanrannassa

Hei sinä pieni viherpeukalo, oletko kiinnostunut kasvien kasvattamisesta? Lasten omassa kasvihuonekerhossa pääset oppimaan viljelystä, mutta myös muusta luonnosta, yhdessä toisten kanssa.

Kerhossa tutustutaan kasvihuoneissa yleisimmin kasvatettaviin vihanneksiin. Opimme kumppanuuskasveista, pölyttäjien merkityksestä ja luonnonmukaisesta viljelystä. Teemme myös perhosbaareja, kylvöpotteja ja askartelemme nimikylttejä. Jokainen kerholainen saa mukaansa kotiinviemisiksi kasvin ja kasvihuoneessa on mahdollista vierailla myös kesän aikana.

Maksuton kerho kutsuu kaikkia alakouluikäisiä mukaan tutustumaan kasvien ihmeelliseen maailmaan! Kerhon yhteistyökumppanina Sopimusvuori ry.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: lhp@luontoliitto.fi
(ilmoita osallistujan nimi ja ikä sekä huoltajan nimi ja yhteystiedot)

14 joulu 2022

Time

Location

Hiederanta

Organizer

Luonto-Liitto

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.