Leirinohjaajakurssi perheleiripainotuksella

Tämän kurssin käytyäsi voit hakea Luonto-Liiton leireille ohjaajaksi.

Luonto-Liiton leirinohjaajakurssilla opit kohtaamaan lapsia ja nuoria leirillä, saat kokonaiskuvan siitä, millaisista palasista hyvä luontoleiri koostuu, hahmotat leirinohjaajan ja leirinjohtajan vastuualueet, opit vetämään uusia leiriohjelmia, ja saat tietoa miten toimia ongelmatapauksissa. Lisäksi tällä kurssilla opit, miten perheleiri eroaa muista ja saat vinkkejä aikuisten kohtaamiseen. Kurssi järjestetään Helsingissä, Östersundomin leirikeskuksella. Koronan rajoittaessa kurssi järjestetään muilla keinoin. Kurssi on leirinohjaajaksi hakeneille maksuton, muille 40€. Lisätietoa Lupin leirinvetäjien työstä tästä linkistä Tuosta samasta linkistä löydät kurssille ilmoittautumislomakkeen. Ilmoittautuneet saavat maaliskuun alussa tarkemmat tiedot kurssista. Kurssin vetävät Otso Jokinen ja Mia-Pia Asomäki. Voit kysyä lisätietoja Petrolta: petro.pynnonen@luontoliitto.fi

22 - 24 huhti 2022
Expired!

Time

All Day

Cost

Organizer

Luonto-Liitto

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.