Susien ja ihmisten tarinoita -sarjakuvatyöpaja!

Susien ja ihmisten tarinoita -sarjakuvatyöpaja

Luonto-Liiton susiryhmä järjestää sarjakuvatyöpajan Entressen kirjasto:ssa, Espoossa. Työpajan teemana on suden ja ihmisen suhde. Työpaja on suunnattu aktivisteille ja kaikille teemasta kiinnostuneille. Työpajassa tutustutaan matalalla kynnyksellä sarjakuvan käsikirjoittamiseen, piirtämiseen ja julkaisemiseen. Osallistujilla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta sarjakuvasta, eikä työpajassa tarvitse osata piirtää!

Työpajan ohjaa Maailman sarjakuvat ry:ssä pitkään toiminut joensuulainen sarjakuvataiteilija Sanna Hukkanen, joka on järjestänyt sarjakuvatyöpajoja muun muassa suomalais-ugrilaisille vähemmistökieliaktivisteille, turvapaikanhakijoille, vammaisryhmille ja kansalaisjärjestöille Suomessa, Venäjällä, Virossa, Norjassa ja Tansaniassa. Hukkasen oma sarjakuvataide liikkuu metsien sammalpeitteissä, vanhojen puiden juurilla ja matkoilla maan ääriin.

Sanna Hukkasen kotisivu: sannahukkanen.com

llmoittaudu mukaan täyttämällä ilmoittautumislomake keskiviikkoon 7.10 mennessä!

Ilmoittautumislomake: https://forms.gle/5cV6Hos8DE56VaKZ8

Tervetuloa mukaan! Vapaa pääsy.

HUOM: Paikkoja sarjakuvatyöpajalle on rajoitetusti ensimmäiselle 15 hengelle, joten ilmoittauduthan mukaan siis mahdollisimman nopeasti taataksesi paikkasi!

08 loka 2022
Expired!

Time

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.