Koko perheen luontokuvausretki Uutelan iltapäivässä

Kyykyssä kiven takana, vatsallaan nurmikolla tai kamera kohti taivasta… Käydään valokuvaukseen perehtyneiden vetäjien opastuksella läpi kameran helppoja perusasetuksia, sommittelua, perspektiiviä yms. Sitten päästäänkin jo kuvaamaan omia, hauskoja ja upeita kuvia! Halutessasi voi hyödyntää taitojasi Luontoliiton valokuvakilpailussa, jossa on luvassa on rahapalkintoja.  Voittajakuvista teetetään mm. postikortteja.

Kurssi on suunnattu lapsille perheineen. Pääasia, että puhelimen peruskäyttö on lapselle tuttua. Toki pienimmät voivat tutustua kuvaamiseen halutessaan yhdessä huoltajien kanssa, heidän puhelimellaan.

Retken hinta, alle 13 -vuotiaat 3€, muut 5€ tai koko perhe 10 €. Retki alkaa klo 14.30 ja kestää n. 2h. Osallistuaksesi, sinun ei tarvitse olla Luontoliiton jäsen.

Osallistumisen voit perua maksutta, kunhan teet sen viikko ennen tapahtuman ajankohtaa, ellei kyse ole akuutista asiasta, kuten sairastuminen. Sairastapauksissa vaadimme lääkärin tai sairaanhoitajan todistuksen.

Paikka:
Uutela, Helsinki