Susiryhmä

Susiryhmä on Luonto-Liiton toimintaryhmä, joka levittää tietoa sosiaalisesta ja perhekeskeisestä sudesta, pyrkii vaikuttamaan asenteisiin sekä vähentämään turhaa pelkoa ja vihaa sutta kohtaan. Susiryhmän tavoitteena on saada maahamme kestävän susikannan kestävä kansa.

Susiryhmä ottaa aktiivisesti osaa Suomen suurpetopoliittiseen keskusteluun ja on jäsenenä Eurogroup for Animalsissa sekä European Wolf Alliancessa. Yhteiskunnallisen toiminnan vastapainona susiryhmä järjestää tapaamisia, webinaareja, retkiä sekä yleisötilaisuuksia ja on ollut mukana rakentamassa petoaitoja. Susiryhmä julkaisee lisäksi Suden Aika -jäsenlehteä.

Susiryhmän toiminta on avointa kaikille kiinnostuneille ja jokaiselle vapaaehtoiselle on tilaa ryhmässämme. Susiryhmän jäsenet toimivat vapaaehtoisesti ja tasa-arvoisesti suden ja muiden suurpetojen suojelun edistämiseksi.

Tule mukaan

Kaikki ovat tervetulleita Susiryhmän toimintaan! Toiminnan ja tiedottamisen pääpainona on tällä hetkellä susiin ja muihin eläimiin kohdistuvan salametsästyksen torjunta, vaikuttaminen lasten ja nuorten parissa sekä rakentavien käytäntöjen edistäminen susikonfliktien ratkaisemiseksi.

Ajankohtaista

Susiryhmä järjestää tapaamisia, webinaareja, retkiä sekä yleisötilaisuuksia ja on mukana rakentamassa petoaitoja.

Susitietoa

Suomessa susi on luokiteltu koko 2000-luvun ajan erittäin uhanalaiseksi lajiksi. Uhanalaisuuden merkittävin syy ja uhkatekijä on metsästys.

Susituotteet

Nunc neque nibh, porttitor non tellus quis, auctor finibus risus. Etiam orci nisl, sollicitudin vitae pretium eget, consectetur et augue. Pellentesque vitae congue nulla, at volutpat odio. Phasellus eget lorem non nunc varius tempus. Maecenas sagittis eu diam vitae pellentesque.

Seuraa meitä somessa

Susiryhmä

Haluatko suojella susia ja muita suurpetoja? Susiryhmän tavoitteena on jakaa tietoa suurpedoista, erityisesti sudesta sekä siten hälventää pelkoa ja vihaa sutta kohtaan. Ryhmä järjestää yleisötapahtumia, kuten keskustelutilaisuuksia ja erilaisia tempauksia. Olemme myös mukana rakentamassa petoaitoja reviirialueille. Tampereen paikallisryhmä on osa valtakunnallista Luonto-Liiton Susiryhmää. Toimintaan ovat tervetulleita kaikki sudensuojelusta kiinnostuneet, liity siis laumaan!

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.