Pohjois-Suomen piiri

Luonto-Liiton Pohjois-Suomen piirin alueeseen kuuluu Pohjois-Pohjanmaa, Lappi ja Kainuu. Toimintamme keskiössä on tarjota lapsille ja nuorille elämyksiä luonnosta ja antaa heidän nauttia sen itseisarvosta. Ympäristökasvattaminen ja ympäristövaikuttaminen on tärkeä osa toimintaamme, koska lapset ja nuoret tarvitsevat tietoa siitä, miten he voivat suojella ympäristönsä monimuotoisuuden aarretta. Mahdollisuuksien mukaan opetamme myös luonnosta kiinnostuneita lajiston tuntemuksen saralla.

Pohjois-Suomen piiri on toiminut jo pitemmän aikaa Oulussa ja pyrimme laajentamaan toimintaamme myös Lapin ja Kainuun alueille.

Etsimme jatkuvasti luonnosta ja luonnonsuojelusta kiinnostuneita aktiiveita, jotka haluavat tehdä vapaaehtoistyötä lasten ja nuorten parissa.

Varaa paikka ikimuistoiselta Luontoliiton kesäleiriltä!

Kesän luontoleireille ilmoittautuminen on täydessä vauhdissa, mutta vapaita paikkoja löytyy vielä. Leirejä järjestetään ympäri Suomen Luontoliiton piireissä. Luontoliiton kesäleireillä opitaan ja rentoudutaan luonnon helmassa, pidetään hauskaa vanhojen ja uusien kavereiden kanssa sekä tietenkin luodaan muistoja. Luontoleirit ovatkin monen lapsen ja nuoren kesän ykkösjuttu!

Possun tapahtumakalenteri

Näet kalenterissa Possun tulevat tapahtumat ja halutessasi voit selata myös muiden piirien ja toimintaryhmien tapahtumia.

Päivämäärä
Toimintaryhmä