Sieppo-lehti

Joululahjaksi lukemista lapselle

Anna lahja, joka ilahduttaa pitkään ja jolla tuet Luonto-Liiton arvokasta työtä.

Sieppo on kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä sadunhohtoinen luontolehti lapsille ja perheille. Se inspiroi harrastamaan luonnossa ja tarjoaa jännittävää luontotietoa.

Tilaa nyt, niin tilaus alkaa jo vuoden ensimmäisestä numerosta.

Näin tilaat lapselle lehden lahjaksi

1. Liitä lapsi Luonto-Liiton jäseneksi.

Jäsenenä saa paljon muitakin mukavia etuja, kuten alennusta Luonto-Liiton leireistä. Lue lisää jäseneduista täällä.

Muistathan kysyä lahjan saajan vanhemmalta lupaa ennen kuin liität lapsen jäseneksi.

2. Valitse jäsenlehdeksi Sieppo.

Yli 13-vuotiaille voit antaa lahjaksi Nuorten Luonto -lehden. Tutustu Nuorten Luonto -lehteen täällä.

TILAA TÄSTÄ

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.