Ilmianna kuukauden tekijä

Ilmianna Luonto-Liiton kuukauden tekijä!

Ensi vuonna juhlitaan Luonto-Liiton 80-vuotista taivalta. Sen kunniaksi haluamme antaa tunnustusta Luonto-Liiton tekijöille ja vapaaehtoisille, sillä ilman heidän arvokasta työpanostaan ei olisi Luonto-Liittoa.

Vuonna 2023 Luonto-Liiton Instagramissa ja Facebookissa pyörii Kuukauden tekijä -somesarja. Postauksia tulee siis joka kuukausi yksi eli yhteensä 12 kpl.

Kuukauden tekijä -sarjassa esittelemme vapaaehtoisiamme ja aktiiveja lehdenteosta kerhovetäjiin ja piiritoimijoihin.

Ketä sinä ehdottaisit Luonto-Liiton kuukauden tekijäksi? Kuka ansaitsisi erityistä kiitosta ja noston valokeilaan?

Ilmianna Kuukauden tekijä! Kyseessä voi olla jäsenlehtiemme avustaja, leiriohjaaja, kerhovetäjä, toimintaryhmän aktiivi – tai kuka vain Luonto-Liiton laajasta verkostosta.

Tee ilmianto ja ota yhteyttä: some@luontoliitto.fi

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.