Luonto-Liitossa tapahtuu!

Lue täältä ajankohtaiset uutiset ja tiedotteet.

Kalenterista löydät tulevat tapahtumamme mielenosoituksista koulutuksiin ja yhteisöllisiin iltamiin.

Jos haluat meille harjoittelemaan, ota yhteyttä toimistoomme: toimisto@luontoliitto.fi.

Uutiset

Lue täältä uusimmat tiedot toimintaryhmien tempauksista, kampanjoista, piirien toiminnasta, Luonto-Liiton tapahtumista ja muista järjestön ajankohtaisista aiheista.

Tapahtumat

Etsi kätevän kalenterimme avulla sinua kiinnostavat Luonto-Liiton tapahtumat lasten ja nuorten luontoleireistä vaelluksiin, retkiin, yhteisöllisiin iltamiin ja mielenosoituksiin. Kalenterista löydät myös kaikki Luonto-Liiton piirien ja toimintaryhmien järjestämät koulutukset, kurssit ja webinaarit.

Avoimet työpaikat

Haluaisitko tehdä töitä luonnon ja ympäristön hyväksi?

Luonto-Liitto on aitiopaikka työskennellä ympäristön ja luonnon puolesta. Ilmoitamme avoimista työ- ja harjoittelupaikoista verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavillamme. Liity laumaan!

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.