Liity Luonto-Liiton jäseneksi

Luonto-Liitto on Suomen ainoa lasten ja nuorten oma ympäristöjärjestö. Kampanjoimme mm. Itämeren, metsien, ilmaston ja suurpetojen puolesta. Mukaan ovat tervetulleita kaikki.

• Luonto-Liiton vuosittainen jäsenmaksu on 29 €, opiskelijoille 28 €. (1.9. jälkeen liittyneet saavat samalla maksulla myös seuraavan vuoden jäsenyyden).
  • Voit liittää kaikki saman perheen lapset ja nuoret perhejäseniksi maksutta!
  • Voit liittyä myös kannatusjäseneksi.

Kaikki jäsenemme saavat kotiin joko lasten oman luontolehden
Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon.

Opiskelijajäsenemme saavat samalla jäsenmaksulla sekä Luonto-Liiton että Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenedut. Opiskelijajäsenet ovat oikeutettuja molempien järjestöjen jäsenlehtiin: Suomen Luonnonsuojeluliiton Luonnonsuojelija-lehteen sekä Luonto-Liiton Nuorten luonto -lehteen.

Liity opiskelijajäseneksi Suomen luonnonsuojeluliiton sivuilla.

Luonto-Liiton jäsenyys on kannanotto luonnon puolesta!

Liity tai liitä jäseneksi – saat jäsenlahjaksi lehden

Voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi alla olevan painikkeen kautta. Luonto-Liiton jäsenyyden voi antaa myös lahjaksi.

Jäsenedut

Luonto-Liiton jäsenenä saat:

• Jäsenlehden: Nuorten Luonto -lehden tai lasten luontolehti Siepon. Opiskelijajäsenenä saat tämän lisäksi myös Suomen luonnonsuojeluliiton Luonnonsuojelija-lehden.
  • Alennusta Luonto-Liiton leireistä ja kursseista.

Lisäksi saat etuja tai alennusta Luonto-Liiton jäsenkortilla:

Ekokauppa Ekolo

5 % alennus Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta.

www.ekolo.fi

GreenStreet

15 %:n alennus kaikista verkkokaupan tuotteista.

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

5 %:n alennus Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta.

www.ruohonjuuri.fi

Envor Group

20 %:n alennus tankatessasi biokaasua Envor Groupin tankkauspisteellä Forssassa. Tankkauskortin voi lunastaa Envorin toimistolta tai lähettämällä korttihakemuslomakkeen Envorin toimistolle. Lomakkeen löydät www.envor.fi -sivustolta, kohdasta Envor Biotech – Biokaasun tankkausasema. Mainitse toimistolla tai lomakkeella Luonto-Liiton jäsenyydestä jäsenedun saamiseksi. Biokaasun tankkaamisesta saat kuukausittain jälkikäteen laskun, jossa on huomioitu automaattisesti jäsenalennus.

www.envor.fi

Taitonetti Oy

5 %:n alennus käytetyistä tietokoneista Taitonetin liikkeistä ja verkkokaupasta.

www.taitonetti.fi

Suomen Hostellijärjestö

Jäsenkortilla saat 10 %:n alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen.

Lisäksi saat jäsenenä ostettua kansainvälisen hostellikortin hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saat keskimäärin 10 %:n alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hihostels.fi

Suomen Luonto -lehti ja Luontokauppa

Luonto-Liiton jäsenenä saat myös:

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.