Varsinais-Suomen piiri

Teemme retkiä lähelle ja kauas, pidämme luontoleirejä ja -kerhoja, järjestämme ympäristöaiheisia tapahtumia ja toteutamme kampanjoita. Piiri pyörii nuorten vapaaehtoisten voimin. Retkiä, tempauksia ja muita aktiviteetteja suunnittelemaan ja toteuttamaan ovat tervetulleita kaikki luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneet nuoret sekä nuoret aikuiset tieto- ja taitotasoon katsomatta.

Sivumme ovat Luonto-Liiton nettisivu-uudistuksen vuoksi kaaoksen vallassa. Pahoittelemme tilannetta.

Tule mukaan

Vasp huolehtii Luonto-Liiton toiminnasta Varsinais-Suomen ja
Satakunnan alueella. Luonto-Liiton kohderyhmään kuuluvat kaikki
pikkulapsista ja näiden huoltajista nuoriin aikuisiin. Vasp järjestää
erilaisia retkiä, leirejä, kerhoja ja kursseja.

Tutustu toimintaamme

Ajankohtaista

Luonto-Liiton sivuilla tehdään suuria päivityksiä, joten tapahtumakalenterimme on toistaiseksi sekasorron vallassa. Ajankohtaista-sivullamme on listattu tuleva toimintamme kuten jo 90-luvulla, peräjälkeen tekstiseinänä.

Pahoittelemme epäkäytännöllistä järjestelyä, mutta jos olet valmis elämään pienimuotoisessa kaaoksessa, järjestötoiminta voi hyvinkin olla juuri sinulle. Tervetuloa mukaan!

Ota yhteyttä

Oletko kiinnostunut ympäristöaktivismista, luonnonharrastamisesta tai vain hyvästä seurasta? Kaipaatko vastauksia Kysymyksiin?

Laita meille sähköpostia, heitä meitä yksityisviestillä sosiaalisessa mediassa tai lähetä meille kirje toimistolle!

Yhteystietomme löydät täältä

nuoret retkellä tunturilla

Seuraa meitä somessa

Olemme aktiivisia Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa. Nähdään siellä!

Otteita twitteristämme:

Blogi

Vasp julkaisee blogissa tiedotteita, aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.

Siirry lukemaan tästä (linkki ohjaa sivuston ulkopuolelle)

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.