leiriläisiä melomassa kanootilla

Teemme retkiä lähelle ja kauas, pidämme luontoleirejä ja -kerhoja, järjestämme ympäristöaiheisia tapahtumia ja toteutamme kampanjoita. Piiri pyörii nuorten vapaaehtoisten voimin. Retkiä, tempauksia ja muita aktiviteetteja suunnittelemaan ja toteuttamaan ovat tervetulleita kaikki luonnosta ja ympäristöstä kiinnostuneet nuoret sekä nuoret aikuiset tieto- ja taitotasoon katsomatta.

Nettisivumme ovat uudistustöiden vuoksi kaaoksen vallassa. Pahoittelemme tilannetta.

Tule mukaan

Vasp huolehtii Luonto-Liiton toiminnasta Varsinais-Suomen ja
Satakunnan alueella. Luonto-Liiton kohderyhmään kuuluvat kaikki
pikkulapsista ja näiden huoltajista nuoriin aikuisiin. Vasp järjestää
erilaisia retkiä, leirejä, kerhoja ja kursseja.

Tutustu toimintaamme

Ajankohtaista

Luonto-Liiton sivuilla tehdään suuria päivityksiä, joten tapahtumakalenterimme on toistaiseksi sekasorron vallassa. Löytääksesi Vaspin tapahtumat etene liiton tapahtumakalenteriin ja etsi hakusanalla ”vasp”.

Pahoittelemme epäkäytännöllistä järjestelyä, mutta jos olet valmis elämään pienimuotoisessa kaaoksessa, järjestötoiminta voi hyvinkin olla juuri sinulle. Tervetuloa mukaan!

Ota yhteyttä

Oletko kiinnostunut ympäristöaktivismista, luonnonharrastamisesta tai vain hyvästä seurasta? Kaipaatko vastauksia Kysymyksiin?

Laita meille sähköpostia, heitä meitä yksityisviestillä sosiaalisessa mediassa tai lähetä meille kirje toimistolle!

Yhteystietomme löydät täältä

nuoret retkellä tunturilla

Seuraa meitä somessa

Olemme aktiivisia Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa. Nähdään siellä!

Blogi

Vasp julkaisee blogissa tiedotteita, aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.

Siirry lukemaan tästä (linkki ohjaa sivuston ulkopuolelle)