Savo-Karjalan piiri

Tervetuloa SaKan sivuille! Savo-Karjalan piiri on Luonto-Liiton Itä-Suomessa toimiva piirijärjestö. Tarjoamme toimintaa niin lapsille, nuorille kuin nuorille aikuisillekin. Järjestämme luontokerhoja ja -leirejä, ympäristöpoliittista kampanjointia ja opintopiirejä ajankohtaisista aiheista. Lisäksi osallistumme valtakunnallisiin teemapäiviin ja retkeilemme.

Toiminta on pitkälle aktiiviemme näköistä, joten tule mukaan tuomaan oma mausteesi paikallisjärjestöömme!

Tule mukaan

Katso kalenteristamme tulevat tapahtumat!

Kerhot

Katso kalenteristamme tulevat tapahtumat!

Leirit

Savo-Karjalan Luonto-Liitto on vakiinnuttanut asemansa laadukkaiden luontoleirien järjestäjänä piirinsä alueilla. Leirejä järjestetään Karhonsaaressa Kuopiossa ja Savonlinnassa, ja lisäksi erilaisia leirejä on järjestetty esimerkiksi Mikkelissä, Kolilla Lieksassa ja Joensuussa.

Retket

Savo-Karjalan Luonto-Liitto tekee retkiä lähelle ja kauas. Järjestämme retkiä sekä lapsille että aikuisille erilaisilla teemoilla, kuten linturetki, lepakkoretki ja hiihtoretki. Teemme myös useamman yön vaelluksia.

Ryhmät

Tietoa meistä

Ota meihin yhteyttä ja tule aktiiviseen joukkoomme!

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.