Uudet nettisivumme ovat tällä hetkellä pahasti kesken. Pahoittelemme tätä.
Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä lhp(a)luontoliitto.fi.

Hämeen piiri

Kiinnostaako luonto – sen suojeleminen, siellä oleminen ja siitä oppiminen? Tule kokemaan luonto yhdessä sekä ideoimaan ja toteuttamaan toimintaa muiden aktiivien kanssa! Luonto-Liiton Hämeen piiri kokoaa yhteen luonnosta ja ympäristövaikuttamisesta kiinnostuneet alle 29-vuotiaat: lapset, nuoret ja nuoret aikuiset sekä perheet. Valmiiksi ei tarvitse osata mitään, kaikki sopivat mukaan juuri sellaisina kuin ovat! Toimimme Pirkanmaan ja Etelä-Hämeen alueella.

Tule mukaan

Tarjoamme luonnonharrastus- ja ympäristökasvatustoimintaa sekä mahdollisuuksia ympäristön puolesta vaikuttamiseen. Järjestämme leirejä, kerhoja, kursseja, retkiä ja tapahtumia ympäri vuoden. Toimintaryhmissämme pääset retkeilemään ja edistämään suurpetojen ja ilmaston suojelua.

Ajankohtaista

Kalenteristamme löydät ajankohtaiset tapahtumat kuten leirit, kerhot ja kurssit.

Seuraa tiedotustamme nettisivuilla, sähköpostilistalla sekä sosiaalisessa mediassa.

Tietoa meistä

Haluatko mukaan toimintaamme tai onko sinulla hyviä ehdotuksia toimintamme kehittämiseksi? Ota meihin yhteyttä!

Seuraa meitä somessa

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.