Luontokerhoverkosto

Perusta luontokerho ja liity Luonto-Liiton kerhoverkostoon! Maksuton luontokerhoverkosto tarjoaa kerhonohjaajille matalan kynnyksen tukea ympäristökasvatukseen, jotta jokainen lapsi saisi nauttia mukavista luontokokemuksista mahdollisimman usein. Kerhotoiminnan toteutukseen on lukuisia erilaisia tapoja ja ratkaisuja. Tärkeintä on, että lapset saavat viettää aikaa luonnossa säännöllisesti.

Heräsikö kysyttävää? Ota yhteyttä kerhoverkostoon: kerhoverkosto@luontoliitto.fi.

Tietoa kerhotoiminnasta

Luontokerhoverkosto tarjoaa monipuolista tietoa ja tukea luontokerhotoimintaan. Sivulle on koottu syventävää tietoa kerhotoiminnasta, verkostosta sekä verkoston jäseneduista.

Liity kerhoverkostoon

Ilmoita täältä kerhosi mukaan luontokerhoverkostoon, ja pääset käsiksi verkoston monipuolisiin etuihin. Voit ilmoittaa myös muutoksista tai kerhotoiminnan lopettamisesta.

Voit lahjoittaa myös
  • Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja: o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta) o HARMAASUSI (susitoiminta) o HAPPI (ilmastotoiminta) o HONKA (metsätoiminta) o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Syyskuun loppuun saakka soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten ilmastotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden. (LINKKI: LIITTYMÄLLÄ – LIITY-sivulle)
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.
Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.