Perheiden luontoseikkailu Viikkiin

Tällä retkelle tutustutaan erityisesti lintuihin Milla-ohjaajan johdolla. Joutsenet etsivät pesäpaikkaa, peippo sirkuttaa kevättä ja vesilinnut lentelevät meren yllä. Seikkaillaan Viikin luonnossa ja avataan aisteja keväiselle luonnolle hauskojen leikkien ja harjoitusten kautta. Evästauolla istahdamme vihreään koivikkoon herkuttelemaan.

Kokoonnutaan Vanhankaupunginlahden puistossa (Hämeentie 154).Retki järjestetään yhdessä Helsingin Työväenopiston kanssa. Ilmoittaudu mukaan täällä.

23 huhti 2022
Expired!

Time

Location

Viikki

Organizer

Luonto-Liitto

Voit lahjoittaa myös

• Suoraan tilillemme FI6215743007100637 viitteellä 5015010200.
  • Mobile Payn kautta numeroon 50523. Lisää kommenttikenttään haluamasi tuen saaja:
    o LUONTO (Luonto-Liitto, yleinen varainhankinta)
    o HARMAASUSI (susitoiminta)
    o HAPPI (ilmastotoiminta)
    o HONKA (metsätoiminta)
    o YMPÄRISTÖ (ympäristökasvatus)
  • Soittamalla lahjoitusnumeroomme 0600 10999. Puhelun hinta on 10 € (+ pvm.), josta 9,11 € menee suoraan lahjoitukseen. Puhelun tuotto ohjautuu lasten ja nuorten susi/suurpetotoimintaan.
  • Lähettämällä tekstiviestin, jossa ilmoitat lahjoittamasi summan (5 €, 10 €, 20 €, 30 € tai 40 €) esim. näin: 40 LUONTO numeroon 16588.
  • Liittymällä Luonto-Liiton jäseneksi tai kannatusjäseneksi tai antamalla lahjaksi Luonto-Liiton jäsenyyden.
  • Muistamalla Luonto-Liittoa testamenttilahjoituksella. Tekemällä testamenttilahjoituksen arvokas lahjasi menee kokonaisuudessaan ilman veroja luonnonsuojelutyöhön ja lasten ja nuorten ympäristökasvatukseen. Kysy lisää: toiminnanjohtaja Riku Eskelinen, 050 572 7782, riku.eskelinen(a)luontoliitto.fi.

Rahankeräyslupamme näet klikkaamalla tästä.